TURISTICKÁ OBLAST ČESKÁ KANADA SE PŘEDSTAVÍ V BRNĚ

Od čtvrtka 18. do neděla 21. ledna se bude turistická oblast Česká Kanada prezentovat na veletrhu cestovního ruchu Regiontour v Brně.

Regiontour je nejvýznamnější veletrh zaměřený na cestovní ruch v regionech České republiky. V loňském roce si během jeho konání na brněnské výstaviště našlo cestu přes 30 tisíc návštěvníků.

Česká Kanada představí svou nabídku v rámci expozice Jihočeského kraje. Na 90 m2 se tak bude prezentovat společně s dalšími turistickými oblastmi a krajskými organizacemi. Jihočeská expozice nabídne i atraktivní doprovodný program v podobě hudebních a tanečních vystoupení. Motto pro letošní rok zní „Jižní Čechy pohodové“, region bude návštěvníky lákat na pohodovou dovolenou. Zároveň Jihočeši poprvé předvedou letošní prezentaci založenou na vtipu, nadsázce a slovních hříčkách.

Produktová manažerka Petra Vacková vysvětluje, s jakou nabídkou jede do Brna Česká Kanada: „V rámci našeho prezentačního pultíku kolegyně z turistických informačních center návštěvníkům veletrhu budou nabízet tištěné materiály, především image brožuru Česká Kanada s podtitulem „objevuj, zažij, miluj“, která uceleně představuje hlavní atraktivity oblasti. Další tiskovinou je mapa výletních cílů, kde zájemci najdou 80 tipů pro své cesty Českou Kanadou. Nebudou chybět ani kapesní kalendáře pro sběratele či kalendáře akcí z měst Dačice, Jindřichův Hradec, Nová Bystřice a Slavonice pro celý rok 2018. Zkušené kolegyně dokáží příchozím poradit také s výběrem ubytování, vhodné cyklistické trasy a kompetentně odpoví i na další dotazy týkající se České Kanady.“

Českým cestovatelským trendem posledních let je objevování vlastní domoviny. Češi stále více cestují v rámci své země a obdivují její krásy, což má příznivý vliv na další rozvoj cestovního ruchu u nás. „Turistům máme co nabídnout a věříme, že popularita České Kanady bude i nadále stoupat a návštěvníci se k nám budou rádi vracet.“ dodala Vacková.

Tisková zpráva 17. 1. 2018